- 1
Solicitarea finanţării.
Clentul, după alegerea furnizorului şi a bunului, în funcţie de necesităţile sale, şi negocierea asupra preţului şi caracteristicilor bunului, se adresează la compania de leasing cu cererea de ofertă.În baza preţurilor stabilite cu furnizorul, compania de leasing întocmeşte o ofertă de finanţare în care sunt reflectate: avansul, rata de leasing, prima de asigurare, etc.
- 2
Prezentarea documentelor solicitate.
Pentru anlizarea situaţiei financiare, a solvabilităţii clientului şi stabilirea condiţiilor finale este necesară prezentarea unui set de documente, care poate varia în dependenţă de complexitatea proiectului supus finanţării.
- 3
Analiza dosarului.
Dupa analizarea situaţiei financiare, contabile şi juridice a clientului în baza documentelor prezentate se ia o decizie privind solicitarea finanţării. Evaluarea solicitării de leasing se efectueaza in maximum 24 ore.
- 4
Semnarea contractului de leasing.
În cazul acceptării finanţării, compania de leasing va semna un contract de leasing financiar cu clientul şi un contract de vânzare-cumpărare cu furnizorul. Bunul achiziţionat urmează a fi asigurat pe toată durata contractului de leasing, pentru orice tip de risc, prima de asigurare fiind achitată de către utilizator
- 5
Livrarea bunului.
Livrarea bunului îi revine în totalitate furnizorului, operaţiune asistată de specialistul din partea companiei de leasing.